hai semuanya . selamat datang ke precioustarberry.blogspot.com . selamat menjamu mata. ENJOYYY ~

Monday, 10 October 2016

renew roadtax tanpa geran

fuhh .
penat lah den mencari manalah geran nih . tak jumpa2 .
nak buat geran balik . alahai jauh nun nak ke jpj sana .

so try lah mengoogle . macam mana nak renew rotax tanpa geran .
satu je cara guna MYEG . tapi yang sadisnya bila pergi kol 9am tak bukak   . pergi kol 4 pm tak bukak .
alahai deknonn. mmg taknk bukak ke? nak kata cuti . harini isnin . membohong sangat taww .

akhirnya cuba lahh luck yang ada pergi pejabat pos bebekalkan muka seposen . minta2 lah abe2 akak2 tu buatkan . dah seminggu tawww takde rotax .

mybe luck baik takpernah terserempak abang polis . macam pencuri sangat tiap kali nak keluar naik tanpa rotax ni .

yeahhh . baru ku tahu . sekarang jenis kereta persendirian boleh renew tanpa rotax .

kalau lah tahu dari haritu dah poie pejabat pos renew roadtax kuu . 

dia just minta no kenderaan . no ic dan nama empunya kenderaan dan ic kita yang nak menghidupkannya. 

punya lah senang . bazir masa je sehari suntuk cari geran . pastu pergi MYEG yang takthu bila bukak . hmmm . penat sangat .
segala yang terdapat diatas adalah SERATUS PERATUS milik Precious Starberry